dissabte, 13 de novembre del 2010

Nocturn















M’ho havien dit, però ca! Jo anava a la meva. Era ben a prop, quan s’encengueren els llums. Un rectangle il.luminat va dibuixar-se al sòl. Feia patxoca aquella catifa de color verd vista des de la nau. De cop, s’hi van començar a moure pel damunt un seguit de figuretes que anaven amunt i avall esperitades. Vaig prémer el botó del zoom. No m’ho podia acabar de creure. L’Aldri, m’ho havia advertit. Tenia tota la raó. Aquella gent anava al darrere d’un objecte rodó que sovint sortia rebotat sense control. S’entretenien a donar-li puntades de peu. Al seu voltant milers de persones cridaven obsedides. Vaig posar en marxa  l’hiperlador de velocitat. El transbordador era a prop. Jo encara estava en estat de xoc.      



( http://www.facebook.com/profile.php?id=1337045856#!/notes/josep-vila/nocturn/463784446846 )


( Publicat a la revista digital " THE SECRET, la revista" :    )
 :  http://www.thesecretlarevista.com/ca/59/1060/Nocturn.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada